نوارتفلن زرد دنا نوارتفلون قرمز دنا

قیمت نوار تفلون دنا

نماینده نوارتفلون دنا

نوار تفلون دنا ( تفلن Teflon Tape ) ، از مطمئن ترین ، تمیز ترین و آسانترین محصولات جهت آب بندی کلیه اتصالات گالوانیزه دنده ای آب میباشد . در کنار اتصالات گالوانیزه و نه فقط برای آب ، بلکه نوار آب بندی تفلون دنا برای آب بندی اتصالات گازی ، استفاده در تجهیزات و لوازم موتورخانه جهت آب بندی لوله و اتصالات بخار و در پروژه های پتروشیمی کارخانه های بزرگ جهت آب بندی ترکیبات نفتی ، اسیدها ، بازها ، حلالها و مواد خورنده مورد استفاده قرار میگیرد .

نوار تفلون دنا از 190 درجه زیر صفر تا 300 درجه بالای صفر ، توان تحمل و آب بندی اتصالات را داراست . به طور کلی انواع نوار تفلون از پودر پلی تترافلورواتیلن یا همان پی تی اف ای ( PTFE ) و با استفاده از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا در شرکت تولیدی نوار تفلون دنا تولید میگردد .

بورس فروش لوله و اتصالات در تهران و سراسر کشور ، نمایندگی فروش عمده نوار تفلون دنا میباشد و شما عزیزان میتوانید جهت اطلاع از بهترین قیمت لوازم تاسیساتی و دریافت لیست قیمت جدید نوار تفلون دناسال 97 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

021/55695580

021/55695581

تلفکس

021/55695583

شماره تلگرام :

09357591616

 

 

نوارتفلن زرد دنا نوارتفلون قرمز دنا

نوارتفلن زرد دنا نوارتفلون قرمز دنا

قیمت نوار تفلون دنا

نوار تفلون ها انواع و تنوع فراوانی دارند ، کارخانه های بسیاری به تولید نوار تفلون میپردازند و کیفیت انواع آن متفاوت است . از کم کیفیت تولید میشود تا کیفیت های مرغوبی چون کارخانه تولید نوار تفلون دنا. مورد ها و برندهای مشابه و با کیفیت رقابتی ارائه میشوند میتوان به نوار تفلون دنا، نوار تفلون دنا و نوار تفلون دناو نوار تفلون صنعتی اشاره کرد که نمایندگی پخش عمده در کنار انواع تجهیزات ساختمانی دیگر برای شما عزیزان تامین کالا انجام داده است . قیمت نوار تفلون در مقایسه با برندهای ایرانی و خارجی مشابه خود به نسبت کیفیت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است .

شرکت نوار تفلون دنا دارای گواهینامه های استاندارد به شرح زیر میباشد :

  1. دارای استاندارد ایران از سازمان رسمی استاندارد
  2. دارای گواهینامه بین المللی UKAS Quality Management با شماره Certificate 6766
  3. دارای استاندارد کیفیت ISO 9002 . QEC Approved Quality Scheme با شماره Certificate 6766

نوار تفلون تهران در کارتن های کوچک 12 عددی بسته بندی میشود . همین کارتن های کوچک به تعداد 50 تایی در کارتن بزرگ بسته بندی میشوند و جمعا 600 عدد نوار تفلون در کارتن بسته بندی این محصول موجود است .

 

نوارتفلن زرد دنا نوارتفلون قرمز دنا

نوارتفلن زرد دنا نوارتفلون قرمز دنا

جایگزین نوار تفلون تهران از انواع تفلون مایع استفاده کنید

طبیعتا تکنولوژی و فناوری های روز دنیا همه ساله و هر روز و در لحظه در حال توسعه و پیشرفت روزافزون است . این مسئله حتی آب بندی کردن لوله و اتصالات برنجی و گالوانیزه نظیر روپیچ توپیچ برنجی را نیز تحت تاثیر قرار داده و امروزه جایگزین نوار تفلون ، تفلون های خمیری شکل به نام چسب تفلون مایع به دنیای تاسیسات افزوده شده . قاعدتا استفاده از تفلون مایع به جای نوار تفلون میتواند پروژه تاسیساتی و کار فنی ما را سرعت بخشد ، تمیز تر انجام شود و دوام تحمل فشار بار بالاتری نیز داشته باشد . این قطعا از ارزش های محصول پر مصرفی مثل نوار تفلون نمیکاهد اما میتوان به عنوان گزینه برتر برای آب بندی لوازم تاسیساتی به آن نگاه کرد . برخی محصولاتی که میتوان جایگزین نوار تفلون مصرف کرد تفلون مایع سیم ایتالیا و تفلون مایع فورس ساخت کشور ترکیه میباشد . روش استفاده از تفلون مایع نیز در صفحات محصول نوشته شده و میتوانید تجربه جدید ، متفاوت و بروز برای آب بند کردن لوازم خود داشته باشید .

نوارتفلن زرد دنا نوارتفلون قرمز دنا

نوارتفلن زرد دنا نوارتفلون قرمز دنا

روش آب بندی انواع اتصالات گالوانیزه با نوار تفلون دنا

اتصالات گالوانیزه دنده ای ، اولین گزینه و پرمصرف ترین گزینه برای خرید نوار تفلون به شمار می رود . زیرا عمده استفاده نوار آب بندی برای لوله کشی آب ساختمان استفاده میشود و عمده محصولات لوله کشی ساختمان گالوانیزه و پلیکا است . انواع لوله پلیکا نظیر لوله گلپایگان برای آب بندی از چسب لوله پلیکا با برندهایی مثل تارگت و تانگیت استفاده میکنند که در آینده ای نزدیک به آن میپردازیم .

اما برسیم به اصل مطلب که برای آب بندی اتصالات گالوانیزه ای نظیر اتصالات گالوانیزه توپی برزیل یا اتصالات گالوانیزه مک میتوان تفلون تهران را به خوبی استفاده نمود . از آنجایی که نوار تفلون تهران استانداردهای لازم جهانی و ایرانی را دارد اغلب مسئولان خرید پروژه های تاسیساتی که به دنبال محصولاتی مرغوب برای لوله کشی آبرسانی ساختمان میگردند از اتصالات گالوانیزه توپی برزیل در کنار تفلون تهران و همچنین برای لوله گالوانیزه از لوله گالوانیزه ساوه و لوله گالوانیزه سپنتا استقبال میکنند چون در کیفیت حرف ندارند . ضمن این که لوله ساوه و لوله سپنتا دو سر رزوه تولید میشوند و میتوان از نوار آب بندی تفلون برای این دو محصول نیز استفاده به خصوصی نمود .

جالب است بدانید لوله گالوانیزه آبکاری سرد بدون رزوه تولید میگردد . اما برای تولید نیپل دو سر دنده رزوه نیز از لوله گالوانیزه سرد استفاده میشود پس به آب بندی و انواع نوار تفلون یا تفلون مایع نیازمند خواهد بود .

 

Incoming search terms:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *